EEZY • FRESH • COOL

Tilaus - ja toimitusehdot

Tilaus -ja Toimitusehdot

Verkkokauppa

Janoinen Oy (y-tunnus 3297409-6) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen.

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

(Lisätietoa maksamisesta löydät täältä: https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot)

Maksutavat

PANKKIMAKSUT
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi turvallisesti.
 
LUOTTOKORTTIMAKSUT
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
 
MOBIILIMAKSUTAVAT
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti myös mobiilissa. Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. 

 

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. 

Tilaukset toimitetaan Postin palvelun kautta. Toimitusten hinta on kotimaassa 2,90€/toimitus. HUOM! Noutamattomasta paketista veloitamme 6,90€.

 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-5 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

 

Vaihto- ja palautusehdot

Janoinen Oy toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista.

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita tuotelappuineen.

 

Tilaaja on vastuussa palautuksen maksamisesta. Palautusmaksu on 6,90 €. Palautuskustannus vähennetään palautettavasta summasta.

    1. Asiakas ilmoittaa palautettavat tuotteet ensin sähköpostilla info@eezybeezy.fi
    2. Pakkaa palautuksesi huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen. Tuotteen voi palauttaa Postin kautta palautustunnuksella 675754 ja toimittamalla palautettava tuote Postin toimipisteeseen tai -automaattiin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan tieto, sisältäen tilausnumerosi, nimesi ja yhteystietosi.
    3. Palautuksissa sinulla asiakkaana on taloudellinen vastuu lähetyksen saapumisesta perille Janoinen Oy:n toimipisteeseen. Säilytä postitoimipaikan kuitti palautuksesta siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet palautuksesi.

Huom! Ulkomailta palautettaessa käytä paikallisia pakettien lähetyspalveluita. Tilaaja on vastuussa palautuksen maksamisesta. Palveluntarjoaja veloittaa sinua paketin kuljetuksesta takaisin verkkokauppamme toimipisteeseen.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Vastaanotettuamme palautuksen hyvitämme palautuksen arvon sinulle viipymättä tai vähintäänkin 21 päivän kuluessa siitä, kun palautus on saapunut käsiteltäväksemme.

Maksupalautus tehdään maksutavalla, jota olet käyttänyt tilauksen yhteydessä. Palautuskustannus 6,90€ vähennetään palautettavasta summasta.

 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa info@eezybeezy.fi Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.